środa, 11 listopada 2020

udało się lub nie

 zachorowalem 28 wrzesnia 2019r. Najpierw przez tydzien 39 st goraczki. Totalne bole miesni, straszny kaszel. Pani doktor dala antybiotyk i powiedziala przeziebienie. W drugim tygodniu 37,straszliwe wyczerpanie, plywanie w lozku jak w basenie (caly ogranizm plynal), w 3 tygodniu stwierdzenie zapalenia pluc jednostronnego. 2 antybiotyk, 39 st przez kolejne 2,5 tygodnia. Sygnalizowalem lekarzom, ze mam problemy z oddychaniem, bole glowy, twarzy, oka - mam pan cos nie tak z glowa. Po miesiacu od pierwszego dnia choroby, 2 antybiotykach zeszla goraczka. Listopad i grudzien czulem sie strasznie slabo, problemy z oddychaniem. 

Aha w karcie wpisane J18 (zapalenie pluc wywolane nieznanym drobnoustrojem. Na problemy z oddychaniem: pan wezmie antydepresanta, na bole w lopatkach: pan zmieni materac w lozku, na zmiany pozostajace w plucach: tak panu zostanie albo samo przejdzie. W grudniu zglaszam sie do internisty, ktory mowi, ze Panu to samo nie zejdzie. W styczniu trafiam do pulmunolog, ktora zleca tomografie. Okazuje sie, ze pluca mam jak palacz od dziecka. Nigdy nie mialem papierosa w ustach. 3 antybiotyk i grozba polozenia w szpitalu. Pani nie wie co mi jest. 3 antybiotyk oczyszcza (rzekomo pluca). Problemy z oddychaniem pozostaja do marca. Gdyby nie moje latanie na sile po lekarzach, umarlbym na J18. Gdyby nie silny organizm i 43 lata. Brak mi slow na polska sluzbe zdrowia i niby lekarzy, ktorzy potrafia tylko wypisac recepte albo L4. Szczescie w nieszczesciu, ze teraz lekarze chociaz walcza z choroba. Wczesniej usmiercali takich jak ja swoja obojetnoscia. Ps. nikt sie nie zainteresowal historia mojej choroby... A mogla to byc baza do walki u tych, ktorym tez stwierdzano, ze maja cos nie tak z glowa, i ktorzy w samotnosci umarli sobie w domu.dlatego nigdy wspieram konowalow w ich protestach. Ani pielegniar, skorumpowanych gnid. Robie wszystko zeby nie zachorowac i nie miec z ta junta do czynienia. tak, masz racje, potrafia tylko wypisywac recepty a Polak jest nauczony niemal od kolyski ze na wszystko jest tabletka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz