niedziela, 22 października 2017

głęboko

Bentonit?, Ilaki jakieś, glinowate...
Betonik na rzadko?My odcinamy wody gruntowe granulatem który wsypany do otworu pod wpływem wody pęcznieje i uszczelnia przestrzeń pomiędzy rurą a otworem. Nazwy handlowe są rozmaite.badania wody tak czy siak należy zrobić. Poczekamy na efekt dzisiejszej wizyty studniarza, a potem damy wodę na badania. A z prawnego punktu widzenia jaki jest okres rękojmi na wykonaną studnię?
Nie mam pojęcia.
Tu nie jestem specjalistą.
Otarłem się tylko o problematykę.
Oni wiercili i będą musieli sobie z problemem poradzić.
Badanie jakieś robili?ja również mam pytanie odnośnie studni głębinowej.Otóż w czerwcu została wywiercona u mnie studnia 36m,pełny sukces ,jest dużo czystej wody żadnych problemów.Używałem jej sporadycznie do celów budowlanych.Teraz przed zimą wyciągłem pompę ze studni i nie wiem kiedy będę używał ponownie.Do zamieszkania w nowym domu długi czas więc i wody raczej nie będę potrzebował.Moje pytanie jest czy jeśli studnia głębinowa nie bedzie użytkowana przez dłuzszy czas np.2-3 lata czy to może mieć jakiś negatywny wpływ na nią?czy jest wskazane aby od czasu do czasu wypompować trochę wody ze studni?czy może jest to nie potrzebne i bez sensu?
Zapisywali w czym i jak głęboko wiercą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz